top of page
  • Εικόνα συγγραφέαNektaria Markakis

Ο μαγικός κόσμος της Γεωργίας Κρίκη


ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΕΚΛΕΚΤΟΥ

Τη Γεωργία Κρίκη τη γνώρισα μέσα από το Instagram όταν της ζήτησα να διαβάσει το βιβλίο μου και να πει την άποψη της. Γνώρισα έναν συνεσταλμόνο και γλυκό άνθρωπο, από εκείνους που αφήνουν τον αρνητισμό έξω από την πόρτα, και είναι χαρά μου να σας τη συστήσω με μια ενδιαφέρουσα κουβέντα για το συγγραφικό της έργο κι όχι μόνο.



Γεωργία μου, σε ευχαριστώ πολύ που δέχτηκες την πρόσκλησή μου. Πες μας μερικά πράγματα για σένα, ώστε να σε γνωρίσουν οι αναγνώστες μας.


Χαίρομαι πάρα πολύ για την πρόσκληση. Ονομάζομαι Γεωργία Κρίκη είμαι 38 χρονών, τον άλλο μήνα κλείνω 21 χρόνια με τον αντρούλη μου και έχουμε ένα γατούλη 2,5 χρονών με το όνομα Hug. Στον ελεύθερο μου χρόνο πλάθω ιστορίες, βλέπω anime, κάνω ιππασία, αλλά διαβάζω και πολύ. Αγαπώ τα άλογα και λατρεύω τις γάτες.




ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΡΙΚΗ

Είσαι από τα άτομα που έχεις μια δράση στο Instagram παρουσιάζοντας βιβλία που διαβάζεις. Πόσο και πως σε έχει βοηθήσει αυτή η κοινότητα που έχετε δημιουργήσει εκεί, συγγραφείς και αναγνώστες;


Για αρχή να αναφέρω ότι δεν είχα social πριν 2,5 χρόνια. Δεν είχα ιδέα τι είναι το Bookstagram. Η χαρά μου ήταν απερίγραπτη όταν κατάλαβα ότι μπορώ να μοιραστώ την αγάπη μου για τα βιβλία. Με βοήθησε στο να ανακαλύψω διαμάντια που δεν γνώριζα, αλλά κυρίως έμαθα και τους Έλληνες συγγραφείς


Πρόσφατα κυκλοφόρησε το πρώτο σου βιβλίο σου βιβλίο με τίτλο «Το κυνήγι του εκλεκτού» από τη σειρά «Οικογένεια της φωτιάς». Μίλησέ μας λιγάκι γι’ αυτό.

Ήταν το πρώτο μυθιστόρημα που ξεκίνησα να γράφω το 2010. Είναι ένα μυθιστόρημα φαντασίας και το πρώτο βιβλίο από την τριλογία Η Οικογένεια της Φωτιάς.

Την πρωταγωνίστριά μας, την έσωσε ο φύλακας-άγγελός της όταν ήταν μικρή και από τότε προσπαθεί να τον συναντήσει. Όταν τα καταφέρνει μπαίνει σε ένα επικίνδυνο κόσμο. Ένα κόσμο που υπάρχουν άνθρωποι με φτερά και χαρίσματα. Μερικά από τα χαρακτηριστικά είναι οι έρωτες, οι φιλίες, οι ανατροπές και τα καλά κρυμμένα μυστικά.


Πες μας μερικά λόγια για τους κύριους πρωταγωνιστές του βιβλίου σου και πως τους εμπνεύστηκες, αλλά και για τον κόσμο στον οποίο ζουν.


Η Άντζι είναι μόνη στον κόσμο και δουλεύει σε ένα βιβλιοπωλείο. Πεισματάρα, ξεροκέφαλη, δοτική και είναι έτοιμη να κάνει τα πάντα γι’ αυτούς που αγαπά.

Ο Ντίμον είναι Ενδιάμεσος και είναι αυτός που την προσέχει. Έχει φτερά, χαρίσματα και ένα ένοχο μυστικό που τον κρατά πίσω.

Ο άντρας μου είναι πάντα η έμπνευσή μου! Με έναν ξεχωριστό πάντα τρόπο μου δίνει τα ερεθίσματα κάθε φορά. Στην αρχή η ιστορία δεν ήταν φαντασίας. Ένιωθα ότι μου ζητούσε και άλλο, αλλά δεν μπορούσα να καταλάβω. Μια μέρα καθόμουν δίπλα στον άντρας μου που έπαιζε ένα παιχνίδι (Tekken), ένας από τους παίχτες είχε φτερά. Αυτό ήταν που αναζητούσα. Θα έπρεπε όμως να υπάρχουν οι καλοί, αλλά και οι κακοί. Όταν ήμασταν παιδιά βλέπαμε κάποια παιδικά που υπήρχε ένα διαβολάκι στον ένα ώμο και ψιθύριζε σκανταλιές και στον άλλο ώμο ήταν ένα αγγελάκι που προσπαθούσε να σε οδηγήσει στο σωστό δρόμο. Τους έκανα να υπάρχουν καλά κρυμμένοι ανάμεσά μας Από εκεί γεννήθηκαν οι Ενδιάμεσοι και οι Προσκρίτο. Αυτά ήταν τα ερεθίσματα που άλλαξαν όλη την ιστορία και την έκαναν φαντασίας.


Υπάρχει κάποιος χαρακτήρας που αγαπάς λιγάκι περισσότερο;


Φυσικά! Η Μιμή! Η αδερφική φίλη της Άντζι.




ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΕΚΛΕΚΤΟΥ

Πόσο σημαντικοί είναι οι δευτερεύοντες χαρακτήρες στο βιβλίο σου και ποιοι είναι αυτοί κι ο ρόλος τους;


Είναι πάρα πολύ σημαντικοί. Είναι αυτοί που επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά την εξέλιξη της ιστορίας.


Φοβήθηκες ποτέ πως ίσως το θέμα του βιβλίου σου να μην είναι τόσο πρωτότυπο; Πως το διαχειρίστηκες αυτό;


Όπως είπα, ξεκίνησα να γράφω αυτή την ιστορία το 2010. Ελάχιστα άτομα γνώριζαν ότι γράφω γενικά. Το έκανα καθαρά και μόνο για δικό μου ‘ξέσπασμα’. Δεν μου είχε περάσει από το μυαλό να το δείξω σε κάποιον άλλο εκτός από τον άντρα μου (Ο οποίος ήταν αυτός που έβαλε την σκέψη για έκδοση). Άρα ποτέ δεν σκέφτηκα αν είναι πρωτότυπη η ιστορία για τους άλλους.


Πόσο δύσκολο είναι να γράφει κάποιος βιβλία φαντασίας, και γιατί διάλεξες αυτό το είδος;


Είναι να το έχεις μέσα σου. Δεν ξεκινώ μια ιστορία λέγοντας ότι θα ανήκει σε αυτό το είδος. Την αφήνω να εξελιχθεί μόνη της.

Για εμένα πιστεύω ότι δεν το διάλεξα, αλλά με διάλεξε. Από μικρή μου έλεγαν ότι έχω πολύ φαντασία μέσα μου. Μου είναι κάτι οικείο το να σκέφτομαι ιστορίες, πάντα το έκανα. Ξεκίνησα να γράφω το πρώτο μου παραμύθι στο δημοτικό.




ΤΟ ΚΥΝΗΓΙ ΤΟΥ ΕΚΛΕΚΤΟΥ

Ποια ήταν η αίσθηση όταν κράτησες πρώτη φορά το βιβλίο σου έντυπο και τι εύχεσαι γι’ αυτό και τα επόμενα που θα ακολουθήσουν;


Ήμουν αρκετά μουδιασμένη. Σιγά σιγά έχω ξεκινήσει να το συνειδητοποιώ. Όταν κοιτώ την βιβλιοθήκη μου και το βλέπω ανάμεσα στα άλλα η χαρά μου είναι απερίγραπτη! Όσο για την ευχή μόνο μια : Να αγαπηθούν!


Θεωρείς πως τα βιβλία φαντασίας και το είδος γενικά, είναι αγαπητά στην Ελλάδα; Θεωρείς πως οι Έλληνες συγγραφείς του είδους έχουν να προσφέρουν τα ίδια ή και περισσότερα, από τους ξένους συγγραφείς;


Τα τελευταία χρόνια έχει ξεκινήσει και γίνεται πιο αγαπητό στο αναγνωστικό κοινό τα βιβλία φαντασίας. Ο κόσμος αναζητά κάτι που να τον ταξιδέψει σε κόσμους άγνωστους για να ξεφύγουν από όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας.

Ήμουν από τους ανθρώπους που δεν διάβαζα Έλληνες συγγραφείς. Τα τελευταία χρόνια έχω διαβάσει αρκετούς και μπορώ να πω με σιγουριά ότι όχι μόνο μπορούν να σταθούν δίπλα στους ξένους συγγραφείς, αλλά τους ξεπερνούν. Υπάρχουν διαμάντια στην Ελλάδα.


Τι θα πρέπει να έχει ένα βιβλίο για να το αγαπήσεις και θα έδινες ευκαιρίες σε βιβλία που δεν είναι στο λογοτεχνικό στυλ που προτιμάς;


Για να πω την αλήθεια μου, διάβαζα μόνο αισθηματικά βιβλία. Τα τελευταία χρόνια έχω δοκιμάσει και άλλα είδη λογοτεχνίας που μου έχουν ανοίξει τους ορίζοντές μου και θέλω να πειραματιστώ πάνω σε αυτά και εγώ.


Σαν νέα συγγραφέας, με την έννοια πως έχεις πρόσφατα εκδώσει το πρώτο σου βιβλίο, τι συμβουλή θα έδινες σε κάποιον που θέλει να μπει στον χώρο των εκδόσεων;


Να αγαπά αυτό που κάνει. Να μην το βάζει κάτω. Να μην φοβάται να διαγράψει ακόμα και ολόκληρα κεφάλαια. Και τέλος να είναι ανοιχτοί σε όλες τις κριτικές. Μέσα από τα λάθη μας μαθαίνουμε και γινόμαστε καλύτεροι.


Πιστεύεις πως η Ελλάδα έχει περισσότερους συγγραφείς απ’ ότι αναγνώστες και τι έχεις να πεις γι’ αυτόν τον διαχωρισμό που γίνεται από κάποιες ομάδες, που χωρίζουν τους συγγραφείς σε λογοτέχνες και μη λογοτέχνες;


Το αν είναι περισσότεροι ή λιγότεροι δεν το γνωρίζω, αλλά θα σου πω τι είναι για μένα λογοτεχνία. Η λογοτεχνία είναι μια σύνθετη λέξη: λόγος και τέχνη. Άρα είναι η δημιουργία γραπτού λόγου που βγαίνει μέσα από κάθε συγγραφέα για την ψυχική και την πνευματική ικανοποίηση των αναγνωστών. Είναι μια τέχνη για να μπορέσει ο συγγραφέας να εκφραστεί είτε μέσα από ένα μυθιστόρημα, είτε μέσα από ένα ποίημα, είτε μέσα από ένα σενάριο κτλπ. Για μένα σε όποιο είδος και αν ανήκει (λογοτεχνικό ή μη λογοτεχνικό) θα διαβάσω με αγάπη, σεβασμό κάθε ένα βιβλίο, γιατί έχει κάτι να μου πει.


Αν και το πρώτο βιβλίο της σειράς που ετοιμάζεις κυκλοφόρησε πρόσφατα, τι να περιμένουμε από


ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΡΙΚΗ

σένα, μελλοντικά;


Η Οικογένεια της Φωτιάς έχει ολοκληρωθεί εδώ και χρόνια. Έχω γράψει μια αισθηματική περιπέτεια (τώρα γράφω άλλη μια). Έχω στα σκαριά μια αισθηματική ιστορία με κάποια στοιχεία ενδοοικογενειακής βίας στο παρελθόν. Έχω σημειώσεις για μια ιστορία τρόμου, αλλά και για μια άλλη τριλογία (ή τετραλογία) High Fantasy


Θα ήθελες να πεις κάτι στους αναγνώστες σου;

Ευχαριστώ για την αγάπη και την στήριξη σας προς εμένα και το βιβλίο μου! Ευχαριστώ όλους όσους το διάβασαν και μου έστειλαν φωτογραφίες, βίντεο, μηνύματα και σχόλια όσο διάβαζαν! Σας αγαπώ και δεν σας έχω δεδομένους!


Σε ευχαριστώ από καρδιάς, εύχομαι ολόψυχα να αγαπηθεί το έργο σου και να έχεις πολλές επιτυχίες!

Νεκταρία μου εγώ σε ευχαριστώ για την φιλοξενία!


Το βιβλίο της Γεωργίας μπορείτε να το βρείτε σε όλα τα ενημερωμένα βιβλιοπωλεία και από τις Εκδόσεις Λυκόφως.

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων
bottom of page